Wszyscy jesteśmy bardzo zadowoleni ze szkolenia i już nie możemy doczekać się drugiej części:)

Komunikacja i Współpraca, IKEA

Absolutnie przydatne i owocne spotkanie.

Stres - umysł, TVN

Twórcze, stymulujące, rozwijające! Dziękuję za profesjonalizm.

Zarządzanie ludźmi, Saint Gobain

Fantastyczne. Wiedza ze szkolenia przyda się każdej osobie, na każdym stanowisku, a także w życiu prywatnym, w relacjach z ludźmi.

Komunikacja, TVN

Szkolenie było niesamowite, zaskakujące, pełne niespodzianek i nieporównywalne do wszystkich wcześniejszych.

Budowanie zespołu, EGB Investments

Warsztat, który uczy konkretnych zachowań zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Asertywność, TVN

To jedno z najlepszych szkoleń, jakie odbyłem i które w sposób praktyczny będę mógł wykorzystać w życiu.

Praca w zespole, BSH

Jestem zachwycony szkoleniem. Czas oszalał i pędził jak wariat. Chciałbym jeszcze z Wami poćwiczyć.

Coaching, Saint Gobain

Szkolenie dopracowane w szczegółach, precyzyjne, ukierunkowane.

Rozwój zespołu, PTK Centertel

Warto pod każdym względem. Wnioski do wdrożenia natychmiast.

Komunikacja, TVN

Przydatność szkolenia, jego prowadzenie oraz prowadzący - jak dla mnie - bomba!

Aplikacje NLP w Biznesie, Urząd Miasta

Ciekawe, uczące, rozwijające, integrujące.

Budowanie zespołu, Rzeczpospolita

Świetna atmosfera, wiele interesujących tematów otwierających różne drzwi w głowie :-)

Stres - ciało, TVN

Super trenerzy. Super program. Rewelacja.

Od myślenia do działania, Netia

Przeuroczy prowadzący, docierający do słuchaczy w uporządkowany sposób.

Efektywna komunikacja, Nordea

Komunikacja

  • Jakie szkolenia?

Komunikacja, Wpływ, Asertywność.

  • Po co ?

O komunikacji trzeba wiedzieć przede wszystkim, że nie da się nie komunikować. Komunikujemy za pomocą słów, tonu głosu, mimiki, przestrzeni między rozmówcami i za pomocą gestów. Ważne, by nasza komunikacja przynosiła oczekiwane rezultaty, a to zależy od tego, jak przekazujemy informacje.

  • Dla kogo?

Jeśli po zadaniu pytania nie słyszysz odpowiedzi.
Jeśli więcej mówisz niż słuchasz.
Jeśli mówisz komuś jakie jest jego zadanie, a słyszysz: „Dlaczego mnie nie lubisz?".
Jeśli na pytanie - „Która jest godzina?" słyszysz odpowiedź: "Tak".

Te szkolenia są przeznaczone dla osób, które chcą poznać skuteczne sposoby komunikowania się z innymi w sytuacjach, które do tej pory wydawały się trudne, a nawet beznadziejne, dla każdego, kto chce by ludzie go słuchali, bo tego chcą, a nie muszą.

  • Co robimy ?

Te szkolenia uczą komunikacji w zespole z perspektywy rezultatów, jakie zamierzamy osiągnąć. Uczą praktycznie i dynamicznie skuteczności, wrażliwości na siebie i innych oraz przede wszystkim dają konkretne narzędzia do wykorzystania od zaraz.

Pokazujemy jak szukać porozumienia a nie szukać winnych. Jest to możliwe dzięki umiejętności budowania kontaktu na wielu poziomach równocześnie.

Wyjaśniamy jak umiejętnie słuchać i sterować rozmową, aby zaangażować rozmówcę i móc skutecznie wyrazić swoje poglądy. Jak udzielać informacji zwrotnych tak, by motywowały do zmiany zachowań. Pokażemy Ci jak wyłapywać i pokonywać pułapki komunikacyjne/generalizacje, ukryte założenia, czytanie w myślach, utożsamianie osoby z działaniem/. Jak komunikować się zgodnie ze swoimi intencjami, nie tłumacząc się, nie strasząc i nie rozkazując.

  • Jak?

Korzystamy z najnowszych i sprawdzonych odkryć jakie psychologia, socjologia i marketing zbadały i opisały w ostatnich 20 latach wykorzystując:

  • przekazywanie informacji spójnie i z szacunkiem do siebie i siebie nawzajem,
  • doświadczanie, że skuteczność nie jest wynikiem kompromisu z etyką, ale jest wynikiem spójności i wiary w swoje możliwości i w możliwości innych ludzi,
  • pracę z Modelem Von Thuna i poziomami logicznymi Roberta Diltsa,
  • WSK oraz ukryte strategie, czyli metaprogramy,
  • określanie ram w komunikacji.

 

 

Fot. Agnieszka Rembacz, ACT

Facebook