Przydatność szkolenia, jego prowadzenie oraz prowadzący - jak dla mnie - bomba!

Aplikacje NLP w Biznesie, Urząd Miasta

Ciekawe, uczące, rozwijające, integrujące.

Budowanie zespołu, Rzeczpospolita

Wszyscy jesteśmy bardzo zadowoleni ze szkolenia i już nie możemy doczekać się drugiej części:)

Komunikacja i Współpraca, IKEA

To jedno z najlepszych szkoleń, jakie odbyłem i które w sposób praktyczny będę mógł wykorzystać w życiu.

Praca w zespole, BSH

Twórcze, stymulujące, rozwijające! Dziękuję za profesjonalizm.

Zarządzanie ludźmi, Saint Gobain

Absolutnie przydatne i owocne spotkanie.

Stres - umysł, TVN

Przeuroczy prowadzący, docierający do słuchaczy w uporządkowany sposób.

Efektywna komunikacja, Nordea

Świetna atmosfera, wiele interesujących tematów otwierających różne drzwi w głowie :-)

Stres - ciało, TVN

Warto pod każdym względem. Wnioski do wdrożenia natychmiast.

Komunikacja, TVN

Szkolenie dopracowane w szczegółach, precyzyjne, ukierunkowane.

Rozwój zespołu, PTK Centertel

Fantastyczne. Wiedza ze szkolenia przyda się każdej osobie, na każdym stanowisku, a także w życiu prywatnym, w relacjach z ludźmi.

Komunikacja, TVN

Super trenerzy. Super program. Rewelacja.

Od myślenia do działania, Netia

Szkolenie było niesamowite, zaskakujące, pełne niespodzianek i nieporównywalne do wszystkich wcześniejszych.

Budowanie zespołu, EGB Investments

Warsztat, który uczy konkretnych zachowań zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Asertywność, TVN

Jestem zachwycony szkoleniem. Czas oszalał i pędził jak wariat. Chciałbym jeszcze z Wami poćwiczyć.

Coaching, Saint Gobain

ACT - szkolenia językowe i biznesowe > Szkolenia biznesowe > Rozwój zespołu > Modele biznesowe - szkolenia miękkie ACT

Modele biznesowe

  • Jakie szkolenia?

Praktyczne stosowanie modeli biznesowych - warsztaty.

  • Po co?

Wiedza nabiera sensu w działaniu. Dzisiaj jednym kliknięciem myszy możemy uzyskać miliony bitów informacji. Jak bardzo poprawiło to jakość naszego życia? O ile lepiej zarządzamy, współpracujemy, jesteśmy skuteczniejsi? Jak bardzo poprawiły się nasze relacje z najważniejszymi dla nas ludźmi w domu i w pracy? Celem tych warsztatów jest przejście od wiedzy najwyższej jakości do bardziej satysfakcjonującego i skuteczniejszego działania. To co znane i uznane w teorii zarządzania przekładamy na konkretne case'y.

  • Dla kogo?

Warsztaty dedykujemy tym, którzy mają wiedzę, ale jeszcze z niej nie korzystają. Dla osób, które próbowały już raz czy dwa razy, a wyszło jak zwykle... ponieważ podczas stosowania narzędzi pojawiła się myśl w rodzaju: to narzędzie jest OK, ale u nas się to nie przyjmie.

Te warsztaty pomagają przejść /wg kolejnego modelu - modelu uczenia/ - od świadomej niekompetencji do świadomej kompetencji w Twoim własnym, rzeczywistym środowisku zawodowym.

  • Co robimy?

Każdy z uczestników podczas warsztatów aplikuje wybrane modele w konkretnych sytuacjach, otrzymuje informacje zwrotne i ich udziela, jest w roli osoby stosującej wiedzę w praktyce i w roli eksperta, który uczy. Zmiana pozycji /LEP - lider, ekspert, praktyk/, doświadczanie i planowanie zastosowania wybranej wiedzy sprawiają, że teoria staje się żywa, ciekawa i nabiera sensu w działaniu.

  • Jak?

Wykorzystujemy następujące narzędzia:

  • Kapelusze De Bono,
  • Matrix Eisenhowera,
  • 7 stopniowy model rozwiązywania problemów,
  • Strategia wygrana/wygrana,
  • Zintegrowana karta wyników /BSC/ SMART na co dzień,
  • Komunikacja zrównoważona - modele Von Thun i NLP, Zasady A. L. McGinnisa- wydobywania z ludzi tego, co najlepsze,
  • Burza mózgów wraz ze strategią kreatywności Disneya.

 

Fot. Agnieszka Rembacz, ACT

Facebook