Warto pod każdym względem. Wnioski do wdrożenia natychmiast.

Komunikacja, TVN

Przydatność szkolenia, jego prowadzenie oraz prowadzący - jak dla mnie - bomba!

Aplikacje NLP w Biznesie, Urząd Miasta

To jedno z najlepszych szkoleń, jakie odbyłem i które w sposób praktyczny będę mógł wykorzystać w życiu.

Praca w zespole, BSH

Super trenerzy. Super program. Rewelacja.

Od myślenia do działania, Netia

Przeuroczy prowadzący, docierający do słuchaczy w uporządkowany sposób.

Efektywna komunikacja, Nordea

Świetna atmosfera, wiele interesujących tematów otwierających różne drzwi w głowie :-)

Stres - ciało, TVN

Szkolenie było niesamowite, zaskakujące, pełne niespodzianek i nieporównywalne do wszystkich wcześniejszych.

Budowanie zespołu, EGB Investments

Ciekawe, uczące, rozwijające, integrujące.

Budowanie zespołu, Rzeczpospolita

Wszyscy jesteśmy bardzo zadowoleni ze szkolenia i już nie możemy doczekać się drugiej części:)

Komunikacja i Współpraca, IKEA

Jestem zachwycony szkoleniem. Czas oszalał i pędził jak wariat. Chciałbym jeszcze z Wami poćwiczyć.

Coaching, Saint Gobain

Twórcze, stymulujące, rozwijające! Dziękuję za profesjonalizm.

Zarządzanie ludźmi, Saint Gobain

Fantastyczne. Wiedza ze szkolenia przyda się każdej osobie, na każdym stanowisku, a także w życiu prywatnym, w relacjach z ludźmi.

Komunikacja, TVN

Warsztat, który uczy konkretnych zachowań zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Asertywność, TVN

Szkolenie dopracowane w szczegółach, precyzyjne, ukierunkowane.

Rozwój zespołu, PTK Centertel

Absolutnie przydatne i owocne spotkanie.

Stres - umysł, TVN

Organizacja szkoleń

Kliknij na diagram, aby go powiększyć

 

Miejsce: cała Polska, ośrodek szkoleniowy, u Klienta lub siedziba ACT

Czas trwania: jedno szkolenie: najczęściej trwa 1-3 dni, w zależności od uzgodnionych celów i oczekiwanych rezultatów.

Grupy szkoleniowe: zwykle 8 -16 osób, z jedną grupą pracuje 1 - 2 trenerów. Przy większych grupach ćwiczenia odbywają się w podzespołach.

Czas przygotowania szkolenia: w zależności od skali, uzgodnionych celów i oczekiwanych rezultatów. Na analizę potrzeb, przygotowanie programu, ustalenia organizacyjne, potrzebujemy zwykle ok. 2 tygodni.

Przygotowanie konkretnego szkolenia lub cyklu szkoleń, to kilku etapowa współpraca oparta o współodpowiedzialność ACT i Klienta za osiągane rezultaty:

Etap pierwszy - Rozpoznanie: To pierwsze określenie wstępnych potrzeb osób zamawiających szkolenie. Na spotkaniu lub w rozmowie telefonicznej z zamawiającym szkolenie (działem HR, szefem firmy, czy liderem zespołu) wspólnie ustalamy, jakie kierunki rozwoju będą najbardziej użyteczne dla zespołu, jakie kompetencje firma chce rozwijać i promować, jakie wartości przekazywać swoim współpracownikom w ramach jakiego systemu. Następnie jest przeprowadzana analiza potrzeb (spotkanie, ankiety, pytania skierowane bezpośrednio do uczestników szkoleń). Na podstawie tej analizy określamy i precyzujemy cele, jakie podczas szkolenia mają zostać osiągnięte.

Etap drugi - Projekt: Przygotowanie konkretnego projektu szkolenia. Doświadczony zespół trenerski proponuje dobór zadań i ćwiczeń prowadzących do osiągnięcia ustalonych celów. Konsultujemy propozycję programu z osobami zamawiającymi szkolenie. Dodatkowo w ramach budowania współodpowiedzialności uczestników za efekt szkolenia, na jego początku jest negocjowany przebieg zadań.

Etap trzeci - Szkolenie: Oparte o metody warsztatowe. Uczestnicy zdobywają nową wiedzę i ćwiczą jej wykorzystanie. Każdy z uczestników może zobaczyć, które odkrycia i wnioski są najbardziej użyteczne w jego środowisku. Na każdym szkoleniu uczestnicy planują nowe zachowania, z wykorzystaniem nowo zdobytej wiedzy, które zastosują po powrocie do pracy.

Etap czwarty - Po szkoleniu: Sprawdzamy wspólnie osiągnięte rezultaty. Uczestnicy otrzymują książeczkę po-szkoleniową, zawierającą ich własne odkrycia ze szkolenia oraz przydatne materiały. Spotykamy się z kluczowymi osobami z zespołu. Celem spotkania jest ukierunkowanie zmian zapoczątkowanych podczas szkolenia, tak by służyły rozwojowi tego zespołu jeszcze długo po zakończeniu zajęć. Jako kontynuację procesu rozwoju proponujemy wsparcie coachingowe dla zarządzających zespołami, które uczestniczyły w naszych szkoleniach. Liderzy tych zespołów będą mogli już samodzielnie wpływać na rozwój współpracowników.

Cały czas wspieramy pomysłami, konsultacjami, pomagamy przy planowaniu kolejnych szkoleń.

 

Fot. Agnieszka Rembacz, ACT

Facebook