Szkolenie było niesamowite, zaskakujące, pełne niespodzianek i nieporównywalne do wszystkich wcześniejszych.

Budowanie zespołu, EGB Investments

To jedno z najlepszych szkoleń, jakie odbyłem i które w sposób praktyczny będę mógł wykorzystać w życiu.

Praca w zespole, BSH

Jestem zachwycony szkoleniem. Czas oszalał i pędził jak wariat. Chciałbym jeszcze z Wami poćwiczyć.

Coaching, Saint Gobain

Fantastyczne. Wiedza ze szkolenia przyda się każdej osobie, na każdym stanowisku, a także w życiu prywatnym, w relacjach z ludźmi.

Komunikacja, TVN

Warsztat, który uczy konkretnych zachowań zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Asertywność, TVN

Przydatność szkolenia, jego prowadzenie oraz prowadzący - jak dla mnie - bomba!

Aplikacje NLP w Biznesie, Urząd Miasta

Szkolenie dopracowane w szczegółach, precyzyjne, ukierunkowane.

Rozwój zespołu, PTK Centertel

Absolutnie przydatne i owocne spotkanie.

Stres - umysł, TVN

Przeuroczy prowadzący, docierający do słuchaczy w uporządkowany sposób.

Efektywna komunikacja, Nordea

Wszyscy jesteśmy bardzo zadowoleni ze szkolenia i już nie możemy doczekać się drugiej części:)

Komunikacja i Współpraca, IKEA

Twórcze, stymulujące, rozwijające! Dziękuję za profesjonalizm.

Zarządzanie ludźmi, Saint Gobain

Super trenerzy. Super program. Rewelacja.

Od myślenia do działania, Netia

Ciekawe, uczące, rozwijające, integrujące.

Budowanie zespołu, Rzeczpospolita

Warto pod każdym względem. Wnioski do wdrożenia natychmiast.

Komunikacja, TVN

Świetna atmosfera, wiele interesujących tematów otwierających różne drzwi w głowie :-)

Stres - ciało, TVN

ACT - szkolenia językowe i biznesowe > Szkolenia biznesowe > Rozwój zespołu > Praca w zespole - szkolenia miękkie ACT

Praca w zespole

  • Jakie szkolenia?

Budowanie zespołu, Rozwój zespołu, Współpraca i komunikacja w zespole

  • Po co?

Żeby pracować razem, pracować skuteczniej i mieć z tego więcej satysfakcji. Aby praca była bardziej przyjemnością niż koniecznością. Od poziomu naszej satysfakcji zależy efektywność działania zespołu.

  • Dla kogo?

Najbardziej skorzystają osoby, które znalazły się w sytuacji kiedy:

  • w ciągu pół roku zmienia się więcej niż 20% składu zespołu,
  • wprowadza się nowe, kluczowe osoby - przełożony, jego zastępca,
  • następuje awans wewnętrzny i ta sama osoba występuje w innej roli,
  • zmienia się zakres działania,
  • przy fuzjach i przejęciach,
  • warto zmienić starą i wypracować nowa, wspólną kulturę firmy,
  • w czasie wspólnych spotkań słyszą:
    „To się nie uda, to nie przejdzie, głupi pomysł, ty to się lepiej nie odzywaj, miałeś już swoje pięć minut; po co my tu w ogóle siedzimy? Czy ktoś wie o co chodzi?"
  • a wolą usłyszeć pytania:
    "Czego dokładnie chcemy? W jaki sposób? Kto? Kiedy? Jak dokładnie? Co jeszcze można zrobić? Co dalej? Dobrze, że o tym mówisz..."
     
  • Co robimy?

Rozwijamy umiejętność zadawania właściwych pytań we właściwym momencie. Pytania są ważne. Od odpowiedzi zależy skuteczność, satysfakcja, jakość współpracy.

Nie działamy na zasadzie: "pracownik mi się zepsuł, proszę go naprawić". Dajemy systemowe doświadczenia i rozwiązania, wypracowane elegancko, wspólnie i spójnie. Uczestnicy obserwują relacje w zespole na innym, wyższym niż na co dzień poziomie. Uczą się wspólnie i partnersko rozwiązywać problemy. Przekazują użytecznie użyteczne informacje. Patrzą na zadania, które wykonują w szerszym kontekście: działu, firmy, klientów.

  • Jak?

Siłą tych szkoleń jest to, że nie tylko dają narzędzia, nie tylko uczą jak je stosować, ale przekładają teorię na praktykę biznesową. Umożliwiają praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy od razu oraz zaplanowanie wykorzystania jej w przyszłości.

Stosowane narzędzia: praca z konkretnymi sytuacjami, scenki, gry interaktywnie dynamicznie, model nauki przez doświadczenie, model Kolba, coaching grupowy, obszary rozwoju zespołu Adaira, Model Efektywnego Zespołu Drexler-Sibbet, 7 stopniowy model rozwiązywania problemów.

 

Fot. Agnieszka Rembacz, ACT

Facebook