Przeuroczy prowadzący, docierający do słuchaczy w uporządkowany sposób.

Efektywna komunikacja, Nordea

Warsztat, który uczy konkretnych zachowań zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Asertywność, TVN

Ciekawe, uczące, rozwijające, integrujące.

Budowanie zespołu, Rzeczpospolita

Szkolenie dopracowane w szczegółach, precyzyjne, ukierunkowane.

Rozwój zespołu, PTK Centertel

Jestem zachwycony szkoleniem. Czas oszalał i pędził jak wariat. Chciałbym jeszcze z Wami poćwiczyć.

Coaching, Saint Gobain

Absolutnie przydatne i owocne spotkanie.

Stres - umysł, TVN

Świetna atmosfera, wiele interesujących tematów otwierających różne drzwi w głowie :-)

Stres - ciało, TVN

Wszyscy jesteśmy bardzo zadowoleni ze szkolenia i już nie możemy doczekać się drugiej części:)

Komunikacja i Współpraca, IKEA

Twórcze, stymulujące, rozwijające! Dziękuję za profesjonalizm.

Zarządzanie ludźmi, Saint Gobain

To jedno z najlepszych szkoleń, jakie odbyłem i które w sposób praktyczny będę mógł wykorzystać w życiu.

Praca w zespole, BSH

Super trenerzy. Super program. Rewelacja.

Od myślenia do działania, Netia

Szkolenie było niesamowite, zaskakujące, pełne niespodzianek i nieporównywalne do wszystkich wcześniejszych.

Budowanie zespołu, EGB Investments

Przydatność szkolenia, jego prowadzenie oraz prowadzący - jak dla mnie - bomba!

Aplikacje NLP w Biznesie, Urząd Miasta

Fantastyczne. Wiedza ze szkolenia przyda się każdej osobie, na każdym stanowisku, a także w życiu prywatnym, w relacjach z ludźmi.

Komunikacja, TVN

Warto pod każdym względem. Wnioski do wdrożenia natychmiast.

Komunikacja, TVN

ACT - szkolenia językowe i biznesowe > Szkolenia biznesowe > Rozwój zespołu > Zarządzanie – szkolenia miękkie ACT

Zarządzanie

  • Jakie szkolenia?

Podstawy coachingu dla menedżerów, Coachingowy styl zarządzania,  Skuteczne zarządzanie ludźmi - Myśleć szerzej, Wywieranie wpływu, Delegowanie zadań.

  • Po co ?

Umiejętne zarządzanie pozwala korzystać z zasobów firmy umożliwiając jej szybki rozwój. Jest niezbędnym elementem w kierowaniu ludźmi potrzebnym do osiągania zamierzonych rezultatów. Menedżerowie mogą osiągać cele organizacji poprzez organizowanie pracy innych, a nie przez wykonywanie zadań osobiście lub ciągły nadzór. Aby robić to skutecznie warto wiedzieć jak delegować, wydawać polecenia, zadawać pytania kierując uwagę na sukcesie i celu.

  • Dla kogo?

Dla osób, które chcą zarządzać w sposób elastyczny, dostosowując się do wymogów sytuacji. Dla osób dla których ważne jest budowanie szacunku i porozumienia między pracownikami. Dla tych którzy chcą świadomie kierować zespołem, wiedząc w jakim momencie rozwoju się znajduje i jakie płyną z tego korzyści.

  • Co robimy ?

Podchodzimy do pracy menedżera pamiętając o trzech obszarach, w których działa - człowiek, zespół, zadanie. Przyglądamy się relacjom z człowiekiem, co przekłada się na jego efektywność. Następnie omawiamy działanie jednostki w zespole, poznajemy prawa jakimi rządzi się funkcjonowanie człowieka w grupie. Doświadczamy narzędzi jakimi posługuje się menedżer by sprawnie zarządzać zarówno jednostką jak i zespołem. Pomagamy odnaleźć głęboką spójność pomiędzy działaniami, deklaracjami potrzebami i wartościami.

  • Jak?

Korzystamy z narzędzi, modeli i teorii, które okazały się najbardziej efektywne w budowaniu firmy skoncentrowanym na wzroście i rozwoju:

  • Elastyczne zarządzanie (model AZOT - Administrowanie, Zarządzanie, Oddziaływanie i Tolerowanie)
  • Spójność zarządzania na wszystkich poziomach: środowiska, działań, umiejętności,    wartości, misji (Piramida Diltsa)
  • Rozszerzanie strefy komfortu i przełamywanie barier („Podróż bohatera")
  • Myślenie systemowe i sprawna analizę sytuacji

 

Fot. Agnieszka Rembacz, ACT

Facebook