Szkolenie było niesamowite, zaskakujące, pełne niespodzianek i nieporównywalne do wszystkich wcześniejszych.

Budowanie zespołu, EGB Investments

Świetna atmosfera, wiele interesujących tematów otwierających różne drzwi w głowie :-)

Stres - ciało, TVN

Warsztat, który uczy konkretnych zachowań zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Asertywność, TVN

Przydatność szkolenia, jego prowadzenie oraz prowadzący - jak dla mnie - bomba!

Aplikacje NLP w Biznesie, Urząd Miasta

Szkolenie dopracowane w szczegółach, precyzyjne, ukierunkowane.

Rozwój zespołu, PTK Centertel

Ciekawe, uczące, rozwijające, integrujące.

Budowanie zespołu, Rzeczpospolita

Super trenerzy. Super program. Rewelacja.

Od myślenia do działania, Netia

Twórcze, stymulujące, rozwijające! Dziękuję za profesjonalizm.

Zarządzanie ludźmi, Saint Gobain

To jedno z najlepszych szkoleń, jakie odbyłem i które w sposób praktyczny będę mógł wykorzystać w życiu.

Praca w zespole, BSH

Absolutnie przydatne i owocne spotkanie.

Stres - umysł, TVN

Fantastyczne. Wiedza ze szkolenia przyda się każdej osobie, na każdym stanowisku, a także w życiu prywatnym, w relacjach z ludźmi.

Komunikacja, TVN

Wszyscy jesteśmy bardzo zadowoleni ze szkolenia i już nie możemy doczekać się drugiej części:)

Komunikacja i Współpraca, IKEA

Jestem zachwycony szkoleniem. Czas oszalał i pędził jak wariat. Chciałbym jeszcze z Wami poćwiczyć.

Coaching, Saint Gobain

Przeuroczy prowadzący, docierający do słuchaczy w uporządkowany sposób.

Efektywna komunikacja, Nordea

Warto pod każdym względem. Wnioski do wdrożenia natychmiast.

Komunikacja, TVN

ACT - szkolenia językowe i biznesowe > Szkolenia biznesowe > Rozwój zespołu > Zarządzanie – szkolenia miękkie ACT

Zarządzanie

  • Jakie szkolenia?

Podstawy coachingu dla menedżerów, Coachingowy styl zarządzania,  Skuteczne zarządzanie ludźmi - Myśleć szerzej, Wywieranie wpływu, Delegowanie zadań.

  • Po co ?

Umiejętne zarządzanie pozwala korzystać z zasobów firmy umożliwiając jej szybki rozwój. Jest niezbędnym elementem w kierowaniu ludźmi potrzebnym do osiągania zamierzonych rezultatów. Menedżerowie mogą osiągać cele organizacji poprzez organizowanie pracy innych, a nie przez wykonywanie zadań osobiście lub ciągły nadzór. Aby robić to skutecznie warto wiedzieć jak delegować, wydawać polecenia, zadawać pytania kierując uwagę na sukcesie i celu.

  • Dla kogo?

Dla osób, które chcą zarządzać w sposób elastyczny, dostosowując się do wymogów sytuacji. Dla osób dla których ważne jest budowanie szacunku i porozumienia między pracownikami. Dla tych którzy chcą świadomie kierować zespołem, wiedząc w jakim momencie rozwoju się znajduje i jakie płyną z tego korzyści.

  • Co robimy ?

Podchodzimy do pracy menedżera pamiętając o trzech obszarach, w których działa - człowiek, zespół, zadanie. Przyglądamy się relacjom z człowiekiem, co przekłada się na jego efektywność. Następnie omawiamy działanie jednostki w zespole, poznajemy prawa jakimi rządzi się funkcjonowanie człowieka w grupie. Doświadczamy narzędzi jakimi posługuje się menedżer by sprawnie zarządzać zarówno jednostką jak i zespołem. Pomagamy odnaleźć głęboką spójność pomiędzy działaniami, deklaracjami potrzebami i wartościami.

  • Jak?

Korzystamy z narzędzi, modeli i teorii, które okazały się najbardziej efektywne w budowaniu firmy skoncentrowanym na wzroście i rozwoju:

  • Elastyczne zarządzanie (model AZOT - Administrowanie, Zarządzanie, Oddziaływanie i Tolerowanie)
  • Spójność zarządzania na wszystkich poziomach: środowiska, działań, umiejętności,    wartości, misji (Piramida Diltsa)
  • Rozszerzanie strefy komfortu i przełamywanie barier („Podróż bohatera")
  • Myślenie systemowe i sprawna analizę sytuacji

 

Fot. Agnieszka Rembacz, ACT

Facebook